RSS

Oris ilustratorja #1: Tonbo Kusanagi

14 Maj

Odločil sem se, da bom začel z novo serijo blogov. Ta serija bo nosila naslov “Oris ilustratorja”. V njej bom vsake toliko časa na kratko opisal enega od japonskih ilustratorjev/ilustratork, tako znanih kot tudi manj znanih. Se bom pa poskušal bolj osredotočiti na manj znane. Kako bo sploh ta oris izgledal. Najprej bom napisal uvod kako sem ga/jo sploh odkril, nato bom napisal nekaj stvari o njem/njej (t.i. “Osebna izkaznica”), seveda vam ne bom pozabil pokazati nekaj njegovih/njenih del. Na koncu bom pa poskušal še napisati lastno mnenje in doživljanje umetnikovih del. Dovolj nakladanja, pa začnimo z prvim ilustratorjem.

Pred kratkim sem si kupil knjigo z naslovom “Girl, illustrated – Japanese Manga, Anime and Video Game Characters”. Med listanjem po knjigi so mi takoj v oči padle slike od ilustratorja Tonbo Kusanagi. Njegov stil risanja me je precej navdušil. Saj je zelo zanimiv in precej izstopa. Že na prvi pogled se opazi, da zelo rad riše sexy poze in sexy dekleta.

Osebna izkaznica:

Ime/psevdonim:          Tonbo Kusanagi (草凪蜻蛉)
Rojstno mesto:          Tokyo
Sinonimi:          KHAOS+WIND, WiNDY WiNG
Uradna stran:          http://kusaton.web.fc2.com/
Pixiv profil:          http://www.pixiv.net/member.php?id=967117
Komentar:          I work as a manga artist. I’ d like to give movies a try. (Delam kot mangaka. Rad bi se poizkusil tudi v filmih.)
Inspiracija:          Castle in the Sky
Uporaba orodij:          Svinčnik, Photoshop, SAI

Koliko sem preletel njegovo zgodovino je izdal vsaj 3 Ero Mange in 1 Doujinshi. Ter veliko individualnih risb/slik. Njegov stil precej izstopa in mogoče malo spominja na stil risanja kot ga poznamo pri Highschool of the Dead. Če želite vedeti naslove mang jih najdete tukaj: http://www.mangaupdates.com/authors.html?id=7095 Kaj dosti več pa žal ne morem povedeti o njem saj ni pretirano poznan. Na njegovi strani sem našel tudi primer ene izmed njegovih mang (v japonščini) (ni Ero Manga): http://kusaton.web.fc2.com/page/youkoranran_comic.html 

Nekaj ilustracij za pokušino:

Še več njegovih ilustracij najdete tukaj: http://chan.sankakucomplex.com/en/post/index?commit=Search&tags=kusanagi_tonbo  ali pa na drugih image portalih pod tagom: kusanagi_tonbo

Mnenje:

Meni osebno so njegove ilustracije izredno všeč. Eno od njih sem poskušal tudi prerisati sam. Slike prav bodejo v oči ampak to na pozitiven način. So precej osvežilne in seveda izredno sexy, kar je precej velik + za mene osebno. Barve so močne in tople, ter zelo barvite in izstopajoče. Linije niso preveč debele in niti preozke, kar da izredno dober efekt. Osebno ilustratorje velikokrat ocenjujem po tem kako rišejo oči in v tem primeru so mi izredno všeč, niso ne preveč zakomplicirane in niti ne preveč enostavne, nekako odlična sredina. Namen imam še izbrskati tudi nekaj njegovih mang, če so le te seveda prevedene in jih malo prelistati. Zaenkrat ga bom poskušal spremljati še dalje in čakati na še kakšne zanimive ilustracije.

Torej, to je bila moja prva predstavitev enega od mnogih odličnih ilustratorjev.
Sedaj pa vas vprašam: Kako pa se vam zdijo njegove ilustracije in ali imate kakšno pripombo na nje?

Lep pozdrav vaš Ecchi Master!

 
2 komentarja

Posted by na 14 maja, 2011 in Oris ilustratorjev

 

Značke: , , , , , ,

2 responses to “Oris ilustratorja #1: Tonbo Kusanagi

  1. animeteh

    15 maja, 2011 at 14:52

    Zanimiv prispevek. Upam, da še jih več narediš v prihodnosti. Slike so kar kul. Drugače pa nimam pripomb, razen to, da imajo nekatere prevlke joške 😛 Najbolj všeč mi je slika v 8 vrstici, 2 stolpec 🙂

     

Komentiraj